مسئول کنترل و بازرسی کشتی های بندر چابهار، عضو منتخب سازمان بین المللی دریانوردی شد

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کارشناس مسئول کنترل و بازرسی کشتی های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به عنوان عضو هیأت افراد متخصص دریایی توسط دبیرخانه سازمان بین المللی دریانوردی انتخاب شد.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل سیدحسن ابراهیمی درباره عضویت کارشناس مسئول کنترل و بازرسی کشتی های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در آیمو، تصریح کرد: بر اساس بخش ۷ فصل اول کنوانسیون (STCW)، دبیرخانه سازمان بین المللی دریانوردی را ملزم می کند که با تأیید کمیته ایمنی دریانوردی، لیستی از افراد متخصص دریایی کشورهای عضو را ارائه و به روز کند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بر این اساس سید احمد هاشمی؛ کارشناس مسئول کنترل و بازرسی کشتی های بندر چابهار، به عنوان عضوی از هیأت افراد متخصص دریایی توسط دبیرخانه سازمان بین المللی دریانوردی معرفی شد.

ابراهیمی افزود: از این افراد منتخب برای دریافت مشاوره یا انجام ممیزی های بین المللی تخصصی برای کشورهای عضو استفاده می شود.

به گفته وی، در یکصد و دومین جلسه کمیته ایمنی دریانوردی، سازمان بین المللی دریانوردی، سیداحمد هاشمی، کارشناس مسئول کنترل و بازرسی کشتی های بندر چابهار به عنوان فرد متخصص و شایسته دریایی جهت درج در لیست برد متخصصان دریایی انتخاب و معرفی شد.

مطالب رپورتاژ