معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع سازمان بنادر عنوان کرد: اصلاح ساختار و تشکیلات ادارات کل بنادر در مراحل نهایی شدن است

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نگه داشت و حفظ منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی، از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی قلمداد می شود.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سید سعید سید علایی در همایش مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: اصلاح ساختار و تشکیلات ادارات کل بنادر تا پایان سال نهایی و به بنادر ابلاغ می شود با این اتفاق بعد از ۲۰ سال شاهد ساختار جدید در بنادر استان ها خواهیم بود.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: با اصلاح ساختار و تشکیلات در بنادر، باید تشکیلات تفضیلی با منابع انسانی استان ها تطبیق پیدا کند.
سید علایی از تهیه سند جامع نیروی انسانی در سازمان بنادر و اعلام آن به سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد و گفت: امیدواریم بر اساس این سند برای سال ۹۹ تعدادی سهیمه با اولویت بنادر در استان ها اخذ کنیم.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع سازمان بنادر و دریانوردی  یکی از کارهای انجام شده در سال جاری را  تهیه برنامه آموزشی پرسنل برشمرد و اظهار داشت: از اول سال جدید، برنامه آموزش پرسنل و مدیران با توجه به نیاز سنجی انجام شده، دنبال می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان اش از عملیاتی شدن بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان بنادر خبر داد و گفت: استقرار نظام بهره وری در این سازمان از دیگر اقدمات در سال ۹۸ بوده است.
سیدعلایی با اشاره به امضای تفام نامه سازمان بنادر با اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش، خاطر نشان کرد: کارکنان و پرسنل این سازمان می توانند از ظرفیت های پزشکی و درمانی نیروی دریایی ارتش استفاده کنند.
به گفته معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع سازمان بنادر و دریانوردی، اهداف برنامه های این سازمان به تصویب هیأت عامل رسیده است و با بودجه تصویبی به استان ها ابلاغ می شود تا نقشه راه و بودجه عملیاتی در اختیار بنادر کل کشور باشد.

مطالب رپورتاژ