معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر: بنادر تجاری کشور در پیشانی جنگ اقتصادی قرار دارند

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، با تبریک ایام فرخنده دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب ثمره رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره)، تلاش های خستگی ناپذیر و خون های ریخته شده در روزهای سخت مبارزه با طاغوت است.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل سید سعید سید علایی در مراسم آغاز به کار همایش معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر کشور، با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای عدم تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی از طریق جنگ نظامی و جنگ اقتصادی، اظهارداشت: سازمان بنادر و دریانوردی در پیشانی جنگ اقتصادی قرار دارد و تحریم های دریایی، در این راستا صورت گرفته است.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی  خاطر نشان کرد: به رغم تحریم های ظالمانه دریایی و تلاش های همه جانبه برای محدود کردن اقتصاد حمل و نقل دریایی کشور، سازمان بنادر با  دستور کار قرار دادن اقدامات مقابله ای در این حوزه و اتخاذ راهکارهای مناسب، موفق شد حاکمیت دریایی کشور را در این دوران بیش از پیش توسعه دهد.
بر اساس این گزارش، در همایش یک روزه معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، اهداف و برنامه های یک ساله  و چالش های بنادر در این حوزه بررسی می شود.

مطالب رپورتاژ