معاون گردشگری : بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت رویداد جام جهانی فوتبال 2018

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در دومین نشست هماهنگی جام‌جهانی فوتبال 2018 روسیه، بر بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت این رویداد جهانی تأکید کرد.

در دومین نشست هماهنگی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه که در محل دفتر معاونت گردشگری و با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، حمیدرضا آصفی، مشاور عالی فدراسیون و محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون برگزار شد، حداکثر مشارکت بین‌دستگاهی و بهره‌برداری از فرصت رویداد جام جهانی برای حضور در محل برگزاری مسابقات فوتبال مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این نشست با اشاره به آمادگی فعالان گردشگری برای همکاری در اجرای این رویداد اظهار کرد: «تدابیر لازم برای حضور و مشارکت گسترده دفاتر گردشگری علاقه‎مند به همکاری در این خصوص در دست تدوین است که به‌زودی ارائه خواهد شد.»

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این نشست بر استفاده حداکثری از ظرفیت تعاملی بین دو دستگاه برای حضور مقتدرانه با حمایت مردمی و سامان‌دهی موثر سفرها تأکید کرد.

بیست‌و‌یکمین دوره جام جهانی فوتبال، از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان تیم برتر قاره آسیا با عبور از سد حریفان با بالاترین امتیاز موفق به کسب جواز برای حضور در این دوره از مسابقات شد.

مطالب رپورتاژ