مهندس فرنوش نوبخت؛ ایستگاه شادمان به پله برقي مجهز شد

نايب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: گلایه شهروندان از کمبود پله برقی در متروی تهران بخصوص از ايستگاه شادمان كه عبور و مرور را برای مسافران اين ايستگاه كه با خط دو تقاطع دارد دشوار کرده بود و با پيگيري هاي صورت گرفته مجهز به پله‌برقی ‌شد.

پله‌برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه پله‌برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان، نصب و فعالیت‌های اجرایی انجام شده است و مورد استفاده  مسافران قرار گرفت و با پیگیری انجام شده قرار است تمامي ايستگاه هاي جديد که به بهره برداري مي رسند مجهز به پله برقي باشند.

۱۲۵ ایستگاه مترو در پایتخت

فرنوش نوبخت با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ ایستگاه مترو در پایتخت وجود دارد که در تسهیل ترافیک شهر تهران بسیار تاثیرگذار است، گفت: طبق آمار در حال حاضر تعداد ۸۵۹ دستگاه پله برقی در خطوط هفتگانه مترو نصب شده است.

تعمير و نگهداري  تجهيزات و تاسيسات مترو

نايب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروي تهران يك مجموعه بزرگی است كه ماهانه ۳۵ تا ۴۰ میلیون نفر با آن در خطوط هفتگانه سفر مي كنند و تعمير و نگهداري  تجهيزات و تاسيسات آن كار بسيار سختي است اما ما در شركت بهره برداری متروی تهران تمامي تلاش خود را مي كنيم تا كمترين خرابي ها را داشته باشيم.
وي خاطرنشان كرد: شرکت بهره برداری متروي تهران تلاش دارد تا از تولیدکنندگان داخلی، قطعات مورد نیاز خود را خریداری کند. ما در سال گذشته حدود ۶ کیلومتر مصرف هندریل پله ‌برقی داشته‌ایم که تولیدکنندگان در تامين اين قطعه توانستند ما را یاری کنند.

مطالب رپورتاژ