ناوگان لرستان همچنان در خط مقدم تخلیه بندر امام

تاکنون ۵۲۱ دستگاه از ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا هیجدهم فروردین، بیش از ۵۲۱ دستگاه از ناوگان باری لرستان برای تخلیه بندر امام خمینی از کالاهای اساسی و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به سراسر کشور اعزام شده است.

وی افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا، فعالان حمل و نقل باری لرستان همچنان در خط مقدم تخلیه بندر امام و حفظ چرخه معیشت مردم در این ایام‌بحرانی حضور دارند و ایثارگرانه تلاش می کنند.

شرفی از اختصاص سهمیه ویژه لاستیک و سوخت جبرانی با ضریب ۳۰درصد برای ناوگان اعزامی به بندر امام خبر داد و گفت: سازمان راهداری به پاس قدردانی از این قشر زحمتکش، امتیازاتی را برای ناوگان اعزامی در نظر گرفته که از مهم‌ترین آنها می توان به اختصاص سوخت جبرانی ویژه با ضریب 30درصدی مثبت، اختصاص سهمیه ویژه لاستیک، لحاظ ضرایب مثبت در کرایه پرداختی کالاهای اساسی و  تعهد شرکت‌ها در پرداخت کرایه رانندگان در مقاصد پس از تخلیه کالا اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی سازمان راهداری، تمام نکات و الزامات بهداشتی برای حفظ سلامت رانندگان در بنادر لحاظ شده است به طوری که عمدتا اعلام بار خارج از سالن و در محوطه باز صورت می‌گیرد و بسته های بهداشتی نیز بین رانندگان توزیع می گردد.

وی گفت: درمجموع از ابتدای فروردین امسال تاکنون هفت هزار و ۴۷۲ فقره بارنامه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با شش هزار و ۳۲۰ بارنامه، ۱۸/۲۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

مطالب رپورتاژ