وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: همه بنادر ما مملو از کالا است

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز همه بنادر ما مملو از بار است و کامیون ها در بنادر برای بارگیری کالاهای اساسی در صف هستند.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل ونقل محمد اسلامی در برنامه گفت‌وگوی زنده شبکه دو سیما درباره اقداماتی که سازمان ها در مقابله با ویروس کرونا انجام دادند، تصریح کرد: از همه فعالان بخش حمل و نقل در  شرایط شیوع کرونا قدردانی می‌کنم، خصوصاً رانندگان اتوبوس و کامیون، خلبانان، ملوانان و همه فعالان بخش حمل و نقل که با جانفشانی در این بخش خدمت می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همه بنادر ما مملو از بار است و کامیون ها در بنادر برای بارگیری کالاهای اساسی در صف هستند.

وی با بیان اینکه پروتکل های وزارت بهداشت در حمل و نقل عمومی و در پایانه ها، ایستگاه های راه آهن، بنادر و فرودگاه ها اجرا می شود، گفت:  در کنار ضد عفونی انواع ناوگان شامل هواپیما، کشتی، قطار و اتوبوس حتی چمدان‌های مسافران ضدعفونی می شود.
اسلامی اظهار داشت: از زمانی که شهر ووهان چین  قرنطینه شد ( اواسط بهمن ماه)  مقررات غربالگری مسافران در ورودی و خروجی ها، ضدعفونی وسایل حمل و نقل حمل و وسایل بکار گرفته شده در فرودگاه‌ها، راه آهن، بنادر و پایانه‌ها را دنبال کردیم و زمانی که اولین نمونه کرونا در اواخر بهمن و اوایل اسفند سال گذشته در کشور پیدا شد، نسبت به پیاده سازی پروتکل های وزارت بهداشت اقدام کردیم.

مطالب رپورتاژ