وزیر راه و شهرسازی: شهادت سردار سلیمانی نشان از پیروزی انقلاب است

وزیر راه و شهرسازی اقدامات تروریستی ارتش امریکا علیه حشد الشعبی عراق و ترور سردار سرافراز سپاه اسلامی را بیانگر عصبانیت امریکا و در مقابل، نشان پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن در حال گرفتن انتقام است، اما ما باید ثابت قدم باشیم و بدانیم که پیروزی همچون گذشته از آن ما خواهد بود.

 

تبریک و تسلییت به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی در رسانه ملی ضمن عرض تبریک و تسلییت به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه تقوا، تواضع و فداکاری به ملت، رهبری،  همرزمان ایشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه قدس و خانواده شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت زیبنده سردار سلیمانی بود.

امریکای جنایتکار خالق تمام پلیدی ها و پستی ها در دنیای امروز است

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که خون سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد. امریکای جنایتکار بداند که خالق تمام پلیدی ها و پستی ها در دنیای امروز است و سردار سلیمانی که نماد تمام عیار و موفق مبارزه با افراطی گری و تروریسم بود را به شهادت رسانده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امریکای جنایت کار بداند که این پایان ماجرا نیست، بلکه آغاز ماجرا است. این خون موجب بیداری بیشتر ملت ها خواهد شد. همانطور که هفتم تیر و هشتم شهریور ۱۳۶۰ باعث انسجام و آگاهی بیشتر ملت ایران شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: مردم بدانند و آگاه باشند که استکبار بیدار است و برای عملیاتی کردن افکار پلید خود هزینه و تلاش و می کند.

 این عضو کابینه دولت تاکید کرد: وقت آن است که ملت با همبستگی در این شرایط سخت  و  حساس که دشمن برای ما ایجاد کرده است، انقلاب اسلامی را در راستای دست یابی به اهداف تعالی انسانی همراهی کنیم

امریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی مبنی بر اینکه «امریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» گفت: امریکا عصبانی است. آنها تمام ۳۰ سال گذشته در تلاش بودند با ظرفیت سازی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا فضای امنی برای خود ایجاد کنند.

وزیر راه و شهرسازی نقشه امریکا برای استقرار در خاورمیانه و غرب آسیا را تجزیه کشورهای بزرگ عنوان کرد و گفت: تمام نقشه ها امریکا در این سال ها به طور مداوم با شکست روبرو شده و این شکست های پیاپی موجب پیدایش جنون در رهبران امریکا شده است.

اسلامی اقدامات تروریستی ارتش امریکا علیه حشد الشعبی عراق و ترور سردار سرافراز سپاه اسلامی را بیانگر عصبانیت امریکا و در مقابل، نشان پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن در حال گرفتن انتقام است، اما ما باید ثابت قدم باشیم و بدانیم که پیروزی همچون گذشته از آن ما خواهد بود.

مطالب رپورتاژ