وزیر راه و شهرسازی در یک پیام ویدئو کنفرانس تاکید کرد: ضرورت آمادگی کامل مدیران و کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور در خدمات رسانی مطلوب به هم وطنان

وزیر راه و شهرسازی در پیام ويديو كنفرانسي به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، بر آمادگی مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات رساني مطلوب به هم وطنان در ایام پیش رو تاکید کرد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این پیام اظهار داشت : امید آن است با همت بلند و فکر خلاق در این بخش ،امکان تردد روان و جابه جايي ايمن در جاده ها برای هم وطنان به شكل مطلوب فراهم شود.

وی با بیان اینکه در هر برهه‌اي از زمان اقتضای فعالیت‌ها و اقدامات خاصی در این بخش موجود است، افزود:  با تلاش های صورت گرفته در ایام زمستان و بازگشایی راههای مسدود شده از برف و بارشهای سیل، همچنان برخی استانها با این مشکلات دست به گریبان هستند و با تغییرات اقلیم و سیلهای پیش رو می بایست همه کارکنان و مدیران آمادگی و توانایی مقابله با این سوانح را داشته باشند.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:  نصب علائم و تابلوهای ایمنی  وعملیات نگهداری راهها، موجب برقراری نظم و انضباط در جاده ها می شود كه نشان دهنده تلاش و اقدامات انجام شده در این بخش است و در صورت بی توجهی، بی نظمی و اختلال در تردد ها مشاهده مي‌شود.
اسلامي همچنين با توجه به وضعيت پيش رو در حوزه سلامت و براي عبور از شرايط حاضر و مبارزه با ويروس كرونا ،ضمن تشكر از اقدامات انجام شده منطبق با موازين و دستورالعمل هاي بهداشتي در بخش حمل و نقل و اماكن پرتردد در اين بخش، بر ضرورت همكاري با ستاد ملي مبارزه با بيماري كرونا براي حفظ سلامت فعالان و بهره برداران بخش راهداري و حمل و نقل تأكيد كرد.

گفتني است در این ارتباط ویدیو کنفرانسی،عبدالهاشم حسن نيا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،  اعضای هیئت عامل و معاونین اين سازمان ومدیران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور حضور داشتند.

مطالب رپورتاژ