پس از اعلام شرایط ثبت نام مالکان حقیقی کرایه سواری؛ شرایط ثبت نام دیگر مالکان سواری کرایه برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان پس از اعلام لزوم ثبت اطلاعات شبای حساب مالکین حقیقی ناوگان سواری کرایه در سیستم کارت هوشمند برای تخصیص سهمیه سوخت، شرایط شرایط ثبت نام دیگر مالکان سواری کرایه را اعلام کرد.

 

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه  از ابتدای بهمن ماه تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش و به صورت اعتباری خواهد بود، اظهار کرد: بر این اساس اعلام شده بود تمامی مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه باید با ورود به سایت http://smartcard.rmto.ir  نسبت به درج اطلاعات شماره شبای حساب بانکی خود اقدام کنند.

وی افزود: هم اکنون علاوه بر مالکان حقیقی، مالکان حقوقی، لیزینگی و شرایط خاص (زیر ۱۸ سال، وکالتی و پلاک مناطق آزاد تجاری و صنعتی) باید با مراجعه به ادمین کارت هوشمند این اداره  کل، نسبت به ارائه و ثبت مدارک لازم اقدام کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: دارندگان ناوگان دارای مالکیت حقوقی و یا در مالکیت شرکت های لیزینگ باید وکالت نامه رسمی از طرف مالک حقوقی به شخص حقیقی بالای ۱۸ سال با مضمون تفویض منافع استفاده از کارت سوخت از اعم سهمیه متعلقه و اعتبار تخصیص یافته را ارائه دهند. همچنین دارندگان  ناوگان دارای مالکیت به صورت وکالتی باید نسبت به ارائه وکالت نامه با مضمون تفویض منافع استفاده از کارت سوخت از اعم سهمیه متعلقه و اعتبار تخصیص یافته از طرف مالک رسمی ناوگان (مالک مندرج در برگ سبز ناوگان) به شخص حقیقی بالای ۱۸ سال که به صورت وکالتی اقدام به خرید وسیله نقلیه کرده است، اقدام کنند.

بهرامی‌نیا ادامه داد: دارندگان ناوگان دارای مالکیت حقیقی زیر ۱۸ سال نیز باید با به همراه شخص حقیقی بالای ۱۸ سال و تفویض منافع  تفویض منافع استفاده از کارت سوخت از اعم سهمیه متعلقه و اعتبار تخصیص یافته به صورت خوداظهاری و بارگذاری تصویر شناسنامه مالک در سیستم کارت هوشمند اقدام کنند.

وی گفت: دارندگان ناوگان پلاک مناطق آزاد تجاری و صنعتی نیز باید به دفتر نمایندگی مستقر در شهرک حمل و نقل اهواز واقع در ۲ کیلومتری جاده اهواز-اندیمشک حضور یافته و با در دست داشتن شناسه vip، برای تخصیص سهمیه سوخت اقدام کنند.

مطالب رپورتاژ