کاهش فرآیندها و تسهیل در صادرات بندر شهید رجایی در سال جاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: کاهش فرآیندها و تسهیل در صادرات، گامی مهم درجهت تحقق برنامه های سال جهش تولید است.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور تمرکز و حمایت از سرمایه گذاری ها با هدف ایجاد فعالیت های تولیدی و ارزش افزوده در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ، توسعه زیر ساخت ها در پسکرانه بنادر براساس نیازهای متقاضیان امر تولید ، اتخاذ سیاست های متوازن حمایتی از فعالیت های تولیدی همچنین استقبال و ایجاد فرصت برای حضور شرکت های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان را مهمترین رویکردهای کاری در سال جاری برشمرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی افزایش قدرت رقابت پذیری با دیگر بنادر دنیا را سرمایه گذاری، حضور پررنگ و تقویت بنگاه های تولیدی در پسکرانه بنادر عنوان کرد و گفت: لازمه جهش تولید و توسعه اقتصادی حضور هدفمند شرکت های تولیدی و صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی است .

به گفته عفیفی پور، کاهش فرآیندها و تسهیل در  صادرات، گامی مهم درجهت تحقق برنامه های سال جهش تولید است و مجتمع بندری شهید رجایی تمام امکانات خود را جهت انجام این مهم به کارگرفته است.

مطالب رپورتاژ