۱۶ پروژه در تعامل بنادر و شهرهای خوزستان تعریف شده است

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: ۱۶ پروژه برای تعامل حوزه های شهری و بندری که اجرای آنها کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است، تعریف شده است.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس در نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان، اظهارداشت: تصمیم گرفته شده طرح مطالعاتی بازآفرینی تعامل بندر و شهر های استانی در کمیته های مشترک بررسی شود. 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزود: زیرساخت های درون شهری بخاطر تردد وسایل نقلیه سنگین دچار آسیب می شدند و پروژه کمربندی بندر امام خمینی(ره) تا کنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ارزش پروژه های در حال اجرای این اداره کل در خارج از حریم بنادر را مبلغی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: علاوه بر این نیز پروژه های متعدد دیگری در شهرهای بندری آبادان و خرمشهر در حال اجرا است.
دریس با اشاره به اینکه پروژه های این اداره کل با هدف عمل به مسئولیت های اجتماعی اجرا می شوند، گفت: در همین راستا ۱۶ پروژه برای حوزه های شهری و بندری که اجرای آنها کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده است.

مطالب رپورتاژ