حجت اعلام كرد: تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور از سوی ستاد مدیریت بیماری کروناست

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران اعلام كرد: برابر مصوبات ستاد مديريت بيمارى كرونا در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومى پايتخت تصمیم‌گیری خواهيم كرد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران، يوسف حجت با بيان اينكه پيشنهاد تعطيلى ناوگان حمل و نقل عمومى شهر شامل مترو و اتوبوس فردا در ستاد مديريت بيمارى كرونا بررسى و درخصوص نحوه فعالیت آن تصميم گيرى خواهد شد تصريح كرد: شهردارى تهران بر اساس مصوبات اين ستاد در خصوص تعطيلى ناوگان عموم شهر عمل خواهد كرد و تاكنون مصوبه اى مبنى بر تعطيلى ناوگان حمل و نقل عمومى تهران به شهردارى تهران ابلاغ نشده است.

وى تاکید كرد: در حال حاضر فعالیت خط 5 متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطارها از ایستگاه کرج تا هشتگرد نيز اجرا شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: بايد تمامى ابعاد تعطيلى ناوگان حمل و نقل عمومى شهر تهران سنجيده شود زیرا در حال حاضر مشاغلى هستند كه تعطيل نشده و كاركنان آن نیاز دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل كارشان مراجعه كنند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومى تعطيل شود ممكن است برخى از شاغلان كه لازم است در محل كار خود حضور یابند و امكان استفاده از خودروى شخصى ندارند با مشكل مواجه شوند.

مطالب رپورتاژ